luni, 11 ianuarie 2010

Despre pps-uri

Periodic primesc pps-uri: imagini din natură, picturi neconvenţionale, glume şi bancuri, îngeri, apeluri umanitare, felicitări ocazionale ...şi lista e foarte lungă. Am trei prieteni care ma aprovizionează constant cu pps.-uri, dar mai primesc "noutăţi" şi de la oameni pe care abia îi cunosc. 
La început îmi plăceau mail-urile de acest tip. Erau, de obicei, haioase şi mai făceam o pauză de lucru cu ele. Mi-am făcut un folder special pentru pps-uri, pentru cele mai reusite, de fapt. Parafrazând cântecul, aş putea spune "Că nu e om să nu fi trimis un pps / Măcar o dată, doar o dată-n viaţa lui..." Desigur, am trimis şi eu prietenilor.
Apoi, s-au înmulţit vertiginos şi au început să mă sâcâie şi, în cele din urmă, să mă scoată din minţi. De la o vreme, pe cele mai multe nici nu le mai deschid, le şterg sau le bag la spam-uri. 
Mă întreb cât o să dureze moda asta. Sunt destule site-uri cu informaţii diverse, cu fotografii, cu bancuri, etc. Nu văd de ce ne-am trimite unii altora pps-uri. În lista mea de link-uri este Descopera.ro, un site foarte interesant, pe care îl accesez săptămânal. Găsesc acolo de toate: articole  despre oameni, locuri, inventii, idei, stiri - lucruri care mă ţin la curent cu ceea ce se întâmplă în lume. 
Prefer să intru pe Descopera.ro decât să mă uit la ştirile de la televizor. Prefer să accesez site-urile mele preferate decât să primesc pps-uri. Acestea îmi mănâncă timpul, de multe ori nu mă interesează subiectul şi există neşansa de a primi "bonus" un virus mititel. 


P.S. Primesc, în medie, 3 pps-uri pe zi. Excepţie fac zilele de sărbătoare când ajung să primesc şi 7 pps-uri zilnice. 

Un comentariu:

Piacel spunea...

Este interesant si argumentat destul de bine acest punct de vedere si, chiar daca nu-l impartasesc in totalitate, il respect ca orice alt punct de vedere care difera de al meu.Virusi putemi capata, cu si fara pps-uri, de cele mai multe ori, de la cei mai buni prieteni. In ceea ce priveste calitatea artistica, estetica, formativ-informativa sau educatzionala a pps-urilor, ca oriunde, e de unde alege, si bune si rele. Si e loc si de mai bine. Accesez si eu Descopera.ro. E intradevar f. interesant.
Numai bine !