marți, 2 iunie 2009

Înapoi la cărţile mele dragi

După o lună de hărnicie în extrem, am revenit la starea de lene, de relaxare şi vis. Am reînceput să citesc, să ascult muzică, să stau la poveşti şi să ies în oraş. Adică să pun toate acestea pe primul plan şi să las job-ul să îşi recapete statutul de muncă plătită care se termină la oră fixă.
Şi iată cu ce mă laud: am redescoperit-o pe Sinead O'Connor & the Chieftains- The Foggy Dew şi am citit două cărţi minunate: "Vedere din parfumerie", de Silvia Kerim şi "La noi, când vine iarna", de Mircea Diaconu - cărţi pe care vi le recomand cu căldură.
Prima este o readucere aminte a caselor vechi, înainte şi după demolarea lor de către "cel mai iubit fiu al poporului" comunist. Şi mai este o relatare despre revoluţia din decembrie 1989, aşa cum a trăit-o autoarea. În mare, este o carte despre prietenie, despre oameni şi casele în care au trăit.
A doua este tot o carte memorialistică, dar, de data acesta, am privit lumea prin ochii copilului care este naratorul povestirii. Este o carte despre copilărie, despre viaţa la ţară şi ceea ce mi-a plăcut cel mai tare a fost umorul cărţii care, adesea, se învecinează cu tragicul - un fel de râsu'-plânsu' care m-a răscolit.
Alte noutăţi? Am reînceput să merg prin parc cu bicicleta (e nouă şi abia dacă am scos-o la plimbare de 4-5 ori!). M-am specializat pe un anumit tip de pizza - pizza acoperită şi îmi place tare să fac coci. Reţeta am găsit-o într-un număr din "Practic în bucătărie". Am văzut vreo două filme împreună cu copiii - Walvarine şi 17 Again - filme uşurele, cu parfum de vacanţă.
Mă holbez iar pe bloguri şi încerc să recuperez ce n-am citit aproape o lună. Am observat că doar câteva dintre blogurile mele prietene au scris regulat. În rest, lumea a început să iasă la iarbă verde, să aibă şi alte ocupaţii. Ceea ce mă paşte şi pe mine, cât de curând, când o să-mi iau zborul în Ţara Plăcerilor....

Niciun comentariu: