luni, 18 aprilie 2011

Rasadnitza, salata culegatorului si Coltz

Astazi a fost prima zi de anu' asta in care vremea mi-a permis sa stau pe afara mai mult. Si am stat...vreo 12 ore, de la 8 am pana la 8pm, cu mici pauze cand mai intram prin casa sa mai iau cate ceva. In prima parte a zilei am facut o rasadnita, unde am pus vreo 13 feluri de rosii, vreo 10 de ardei si gogosari, vinete si telina. Ulterior am acoperit-o cu folie, da' bineinteles ca am uitat sa mai fac o poza. Sper sa iasa ceva din toate astea, ca s-anunta vremuri grele.



Pe la 4, si pe mine si pe Coltz ne-a luat foamea asa ca am ales sa prepar ( la fel ca in ultimele saptamani ), o salata din ce se gaseste prin gradina...da' nu cultivat de cineva, ci cu ce creste spontan. Pe la noi cresc papadiile, urzicile ( nu e nevoie sa mai mentionez beneficiile acestora ), o planta careia vecinii nostrii ii spun " salatuca " si e prin " covorul " de mai jos 



Am mai pus leurda ( din padure de la prietenii de la Stanciova - am plantat si noi in paduricea noastra cateva fire, sper sa se prinda ), spanac, ceapa, usturoi, ridichi si ardei ( din piata ), cas si telemea ( de la vecini ). Uitati ce a iesit:



Bineinteles ca nu l-am uitat nici pe Coltz, care a servit doar paine de casa, ca altceva nu mai aveam :(


3 comentarii:

eConsiliere spunea...

Sa va fie de bine! Salata arata minunat... si mi s-a facut pofta! :)

Dorian Duma spunea...

Am si eu o intrebare, de unde ai luat semintele?

Turtita Fermecata spunea...

De la Ecoruralis, Banca de Gene de la Suceava, de pe la vecini, de la tata si am mai cumparat si cateva pliculete.