joi, 7 aprilie 2011

Brutarul meu


Brutarul meu preferat este Iulian. De mai bine de un an el ne face paine, lipii, chifle, grisine, pizza, cozonaci si multe alte preparate din paine integrala, neagra si alba. Le face cu dragoste, cu daruire, cu talent si cu multa pasiune. Noi, familia lui, am incercat, pe rand, toate tipurile de produse facute de el si ne-au placut foarte tare. Chiar si cea mica si cam mofturoasa a gasit cateva produse care sa-i placa.


Acum, cei din Timisoara au ocazia sa-i afle secretele live, sambata, 9 aprilie, intr-un atelier de paine traditionala. Iar, daca nu sunteti din Timisoara, atunci puteti macar sa-l urmariti in direct vineri, 8 aprilie, de la 7  la 9 dimineata, la Matinalul de la TVR Timisoara si sa va imaginati gustul painilor sale.


Ei, bine, mai multe amanunte despre paine si despre alte lucruri si intamplari legate de brutarit, cititi pe blogul lui, Turtita fermecata.

4 comentarii:

cm jane spunea...

ehei, ce mandrie! felicitari brutarului, poate isi face o emisiune a lui! ii tin pumnii maine :)

puck spunea...

vai ce frumos ce frumos! imi creste inima ca painea de bucurie. m-am abonat la blogul lui, ca sa fur secrete, poate poate intr-o zi o sa incerc si eu. painea de acum din comert e un complet dezastru. e orice altceva, numai paine nu.

Lumi spunea...

Multumesc, fetelor. Sa speram ca brutarul meu va deveni din ce in ce mai cunoscut si apreciat.

Jane, ar fi o idee. Dar eu m-as bucura tare sa tinem atelierele la noi... ceea ce se va intampla cat de curand. A avut deja o scurta prezentare acum vreo 3 saptamani, dar trebuie amenajat spatiul.

Puck, poti incerca. Cand mananci painea facuta de casa simti ca te saturi. Are gust, are miros, este consistenta si sanatoasa. Bafta!

mrk spunea...

Exact asa este! din painea de la magazin manci felie dupa felie, si nici nu simti ca ai mancat numa te uiti ca uite s-a dus juma' de punga(la 2 pers). Din ceea de casa o felie poate 2 ...si tre sa stai la siesta.