vineri, 1 noiembrie 2013

85 de ani de la nasterea Radio Romania.

Ascult radioul de mica. Practic, am inceput clasa I cu emisiunea "Gimnastica de dimineata", care ma tinea treaza dupa plecarea parintilor la serviciu. Asta pe la jumatatea anilor '70.
Mai tarziu, am ascultat cu  mult entuziasm  "Raspundem ascultatorilor", tot la orele diminetii.
A urmat perioada rebela cand ascultam, aproape in fiecare joi dupa-amiaza, emisiunea lui Adrian Paunescu cu fragmente din concertele Cenaclului Flacara.
Si apoi... numeroasele seri cu teatru radiofonic, intai pentru visatoarea care eram pe atunci, apoi, pentru  copiii mei, minunatele povesti "Noapte buna, copii!
De-a lungul timpului si pana in prezent, radioul a stat mai mereu la bucatarie, adica acolo unde imi petreceam cea mai mare parte a timpului, gatind, povestind intamplarile de peste zi, facand lectii cu copiii mei...
O data cu tehnica moderna, l-am regasit pe net si l-am luat cu mine peste tot.

La multi ani, Radio Romania! Noi te iubim!

Un comentariu:

Lorena P S spunea...

Frumos, Lumi.

Am sa remontez si eu radioul in bucatarie :)