marți, 7 mai 2013

Despre primavara aceasta...

Mi-au prins bine zilele libere de inceput de mai. M-am odihnit. In rest, mi-e somn mereu, chiar si acum cand ma gandesc ce sa scriu si de ce. Cred ca as putea face o lista, asa, un fel de schita, ca pe vremuri, inainte de examen: 
- mult verde in jur, mult soare...
- putini meri in floare anul acesta, in schimb au inflorit: corcodusul, socul, cei doi visini, un ciresel si ar mai fi...
- m-am ingrasat intr-un mod dizgratios din lipsa de miscare si, posibil, din lipsa de somn...
- am avut niste inspectii la clasa, ma pregatesc pentru niste examene, cam fara chef...
- mai sunt seminte de pus in gradina, Iulian le stie rostul... nu vrea sa punem cartofi, dar eu vreau (nu ma tem de gandacii de colorado!)
- copiii isi vad de treaba lor de copii si le merge bine...
- am ramas cu 3 catei, in curand implinesc un an, plus cei 2 mari - se cheama ca avem o haita de 5 caini...
- inca mai citesc - am avut surpriza sa primesc niste carti interesante de Paste, plus un parfum care miroase bine... (multumesc!)
...somn usor, mai vorbim si alta data!

Imagine din excursia copiilor pe Bulz din 27 aprilie 2013

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eiiiii ne bucuram de bucuria ta cu cartile si cu parfumul. Si noi am avut sansa sa mancam de la voi cea mai buna paine din lumea intreaga,cel mai bun cozonac si cele mai bune gemuri. Iata cum viata ne da pe cele mai neasteptate cai ficaruia dintre noi exact ceea ce ne dorim. Va pupam cu drag.

iulian spunea...

La exact o saptmana dupa vizita voastra, am facut si baut prima socata...iar dupa ce acu' cateva zile au " inebunit " salcamii, azi a venit randu' teilor.

Combinatia salcam - tei - soc - fan proaspat cosit...creaza dependenta ;)