miercuri, 12 decembrie 2012

De sezon...

 






7 comentarii:

simf spunea...

colt de rai...

Miju spunea...

cand o fi sa inghete tot, sa faci poze raului :)

Turtita Fermecata spunea...

Raul nu ingheata niciodata complet...ci doar la suprafata. Pe dedesubt apa curge nestingherita :)

Aveam ceva poze de iarna trecuta cu raul in starea asta...da' o sa-i mai fac si anu' asta.

jane spunea...

zău daca înteleg prima poză :)

iulian spunea...

E Costi care se arunca artistic de pe masa din dreapta intr-un morman de zapada...:))

Miju spunea...

da, Iulian, zicem de inghetul ala de la un mal la altul, mpod de gheata pe care se poate patina; eu am crescut intr-un sat care are un astfel de raulet si-mi aduc aminte, acum, cu placere si de micile accidente cand mai cadeam in apa pe unde gheata era subtire(baietii mei inca mai apar uzi leoarca in inghetati din aceeasi cauza). diferenta dintre anii in care eram eu copil si acum e ca acum nu mai vezi femei batand haine cu maiul pe piatra, sa le clateasca si sa le albeasca; in gaurile facute de ele in gheata scapam noi cand nu eram atenti,sau ne scapa sania fara contrl intr-acolo

iulian spunea...

Momentan vremea e prea blanda pentru ca raul sa inghete la suprafata...de fapt temperaturile pozitive din ultimele zile a facut ca o buna parte din zapada sa cam dispara :(