vineri, 13 iulie 2012

La multi ani, Maria!!! La multi ani tuturor "racilor"!!!!

Imi plac racii. Si nu ma refer la crustacee. Ci la oamenii nascuti in zodia cu acest nume: RAC. Sunt linistiti, odihnitori, foarte iubitori, destul de practici, desi au o fire visatoare, de artist. Mama mea e nascuta in zodia racului (de Sanziene!), iubitul meu, de asemenea, in prima zi din iulie. Iar prietena (si nasa mea) Mihaela, pe 5 iulie. Si astazi, pe 13 iulie s-a nascut fetita mea Maria. Urmeaza nepotul meu Vlad, pe 16 iulie si cumnatul meu Lucian pe 19 iulie. 

Mi-e drag si dor de toti racii mei, ma simt minunat in prezenta lor si ii iubesc din tot sufletul. Le doresc numai bine in viata, sa fie sanatosi, iubiti si iubitori, ca intotdeauna. Sa isi indeplineasca visele cele mai frumoase! Sa aiba parte de belsug si multumire sufleteasca!

Iar pentru iubita mea Maria, cu dedicatie, Reteta Magica de mai jos: 
Ingrediente:
- 2 lingurite de iubire
- 1 strop de fericire
- cateva grame de bucurie
- un pahar plin cu frumusete
- cateva raze de soare
- 2-3 clipe de visare
- un praf de speranta
- multa veselie.
Se amesteca bine, cu multa dragoste. Se serveste imediat, si ziua ta va fi mai frumoasa!
La multi ani, fetita mea!


6 comentarii:

puck spunea...

la mulţi ani frumoasei tale!

Lorena P S spunea...

La mulţi ani şi fericire!

Lumi spunea...

Multumesc, fetelor! Multi ani si multa fericire si voua, si tuturor celor dragi!
P.S. Sunt asa de vesela... Astazi mai am un motiv de bucurie: s-au afisat listele cu repartizarea la licee si baiatul meu a intrat la filologie, cum si-a dorit. Like mother, like son! Hi, hi, hi...
P.P.S. M-as imbata putin, dar cred ca-mi iau o inghetata si un stop de lichior.

puck spunea...

aaaoleu, atât de mare a crescut băiatul tău? păi era micmic!

Lumi spunea...

Eeeee... Si noi eram mai tinerei!!!

sakura spunea...

Vaaai. ce tarziu am ajuns eu pe aici!!
LA Multi ani si pentru Maria si pentru Iulian

Se pare ca la voi luna iulie e bogata in aniversari. Asa e la noi martie :)

Acolo in coltul vostru de rai va dorim sa aveti parte de zile minunate si fericire. Sunteti o familie frumoasa.