luni, 17 octombrie 2011

Poze de toamna


Parcul Dendrologic de la Simeria

In seara asta am reusit sa incarc doar o poza, asa ca dati, va rog, click pe link-ul parcul Dendrologic de la Simeria si o sa gasiti mai multe imagini. Asa o sa va faceti o idee despre ce am vazut la inceputul lunii septembrie, impreuna cu niste prieteni din Anglia. 
In privinita fotografiilor am ramas datoare cu multe imagini vazute si facute in toamna asta. Ca sa raman la capitolul excursii prin imprejurimi, neaparat trebuie sa adaug ca, la inceputul lunii octombrie, am mers la cascada Lolaia, ceva mai sus de Carnic, vezi aici. Acolo am petrecut o dupa-amiaza minunata alaturi de cologii mei - profesori si invatatori - de ziua dascalului (cu gratare, beuturi, muzica si voie buna!). 
Asadar sunt multe de povestit si de privit. Incerc sa fac rost de putin timp. Asadar rabadare si... pe curand... (Incep sa seman cu Seherezada!)

Niciun comentariu: