marți, 10 mai 2011

Dupa ploaie

In zilele ce au trecut am primit vizita parintilor, care ne-au ajutat la amenajarea mai "sistematica" a gradinii...


...ca se considera ca-i cam neingrijita si plina de balarii. 


Asa o fi, da' facem si noi ce putem. Cel putin in afara ei, ne place sa fie totu' verde si salbatic, chiar daca ei zic ca "o sa ne manance serpii "




Am mai plantat si ce mai era (dovleceii, castravetii, fasolea, mazarea, varza, conopida, cativa napi), da' tot au mai ramas de pus porumbu', floarea soarelui, dovlecii si alte cateva maruntisuri. Desigur ca au mai muncit si altii, fiecare dupa puterile lui.


 Apoi au trecut si Nedeile, obicei stravechi ce a degenerat (a se citi " s-a manelizat ") puternic in secolul 21. Noroc ca-s doar o data pe an si in mod sigur, la anu' o sa disparem de acasa. Oricum, anu' asta aceasta sarbatoare a picat in aceiasi zi cu sarbatorirea zilei de nastere a lui Costin si deci nu puteam sa nu fim pe acasa...adica puteam, da' nu stiam cum o sa fie. Acum stim !
Intre timp s-a mai incalzit iar astazi am facut prima salata din legume iesite din seminte semanate de mana noastra in gradina: spanac si ridichi, albe si rosii, rotunde si lunguiete.


Mai sunt multe de iesit, da-s un pic inarziate, ca a fost mai rece...ca peste tot de altfel.

Iar azi, dupa o zi insorita...a " ploiat " ca-ntr-o zi veritabila de vara. Apoi am fost curios sa simt aerul de dupa ploaie...desi era mai ceva ca-n parcurile Bucurestiului, diferenta intre inainte si dupa, era mult mai mica decat acolo. De unde am dedus ca aerul pe care-l respiram in mod constant e cu adevarat curat. 


Niciun comentariu: